ovdn ahvc hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سعید خاک ره آل ovdn ahvc hdvhksg محمد معاون منابع انسانی ایرانسل نیز با ابراز خرسندی از مشارکت ایرانسل در این مسابقات بین المللی گفت: ایرانسل به واسطه حمایت مالی از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن خود را در این آوردگاه شریک و همراه ورزشکاران و ملت ایران می‌داند.
بنابر اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ovdn ahvc hdvhksg ۳۲۰ ریال خواهد بود. همچنین از آنجایی که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به مشترکین اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای مشترکین، یک نسخه رایگان محاسبه خواهد شد.
وی اضافه کرد: به باور ما ovdn ahvc hdvhksg شور و شوق پیکارها و توفیقات ورزشی می‌تواند به بالندگی تبدیل شود و امیدواریم نه تنها با احساس مسوولیت در میادین ورزش بلکه با همت عالی در بخش های صنعت، تولید و تجارت شاهد موفقیت روزافزون ایران عزیزمان باشیم.
با عرضه آزمایشی سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها ovdn ahvc hdvhksg و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
سرویس روزنامه همراه توسط ایرانسل عرضه ovdn ahvc hdvhksg شد
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با ovdn ahvc hdvhksg تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
خاک ره، با اشاره به اینکه حمایت مالی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران ovdn ahvc hdvhksg به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ براساس ادای وظیفه ایرانسل در مورد مسوولیت‌های اجتماعی‌اش است، گفت: باید این مهم را یادآور شد که ایرانسل علاوه بر مسوولیت‌های اجتماعی خود توانسته بین ورزش، تجارت و فناوری، ارتباطی نوین برقرار کند.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به ovdn ahvc hdvhksg متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
معاون منابع انسانی ایرانسل نقطه آغاز حمایت‌های ورزشی اپراتور دوم را حمایت از تیم والیبال مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و افزود: با ارائه بسته حمایتی ایرانسل در لیگ برتر خلیج فارس توانستیم گامی نوین در مسابقات ovdn ahvc hdvhksg ورزشی برداریم و با حمایت های ورزشی ایرانسل بود که دیگر شرکت‌ها نیز به حمایت از ورزش ترغیب شده‌اند
سرویس روزنامه همراه توسط ایرانسل عرضه شد ovdn ahvc hdvhksg
در پایان این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با ovdn ahvc hdvhksg مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران مسئول رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.
برای ovdn ahvc hdvhksg نخستین بار در کشور
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام ovdn ahvc hdvhksg کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
وی افزود: برای نخستین بار در کشور است که کمیته ملی المپیک در بازی‌های ovdn ahvc hdvhksg آسیایی و یا مسابقات جهانی المپیک از اسپانسر برخوردار شده و برهمین اساس ایرانسل به کمک این کمیته آمده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه ایرانسل فارغ از نتایج رقابت‌ها به جهت حمایت از کاروان اعزامی به مسابقات المپیک به تصمیم خود افتخارمی‌کند، گفت: در راستای حمایت هرچه بیشتر از کاروان اعزامی ایران به ovdn ahvc hdvhksg مسابقات المپیک ۲۰۱۲، متعاقبا برنامه‌های جدید ایرانسل اعلام خواهد شد.
ایرانسل به عنوان تنها حامی مالی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن، مراسم ویژه ۹۰ روز تا المپیک را با حضور تعدادی از ورزشکاران اعزامی و مدیران ارشد ورزش کشور برگزار کرد.محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های مالی شرکت ovdn ahvc hdvhksg خدمات ارتباطی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: این اپراتور با تمام توان به کمک کمیته ملی المپیک و ورزش ایران آمده است.
ایرانسل میان ورزش و فناوری ارتباطی ovdn ahvc hdvhksg نوین برقرار می‌کند





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: